Ya kızlar 30 haftalık olcam az kaldı ama ultrasonda 1 buçuk hafta önde gidiyoruz şu iki haftadır kendimi ağırlaşmış hissediyorum rahat yatamiyorum yatmam gerekiyo erken doğum riskim den dolayı ama yatamiyorum yatsam zor nefes alıyorum kalksam yasak omuzlarım sırtım belim yatmaktan ağrıdı artık iğne yerlerim deseniz artık kalçalarım o kadar acıyo ki 5 günde bir pruluton vurunuyorum sizler napiyosunuz nasılsınız 🤦