bende de su fazlalığı çok. şekerli meyvelerden tatlılardan hamur işlerinden ekmekten havuçtan uzak durman gerek canım. yesen bile az tüketmen gerekiyor. yoksa elbette erken doğuma kadar gider. düzelmesi için diyet uygulaman gerekir. benim doktorum diyet uygulamam gerektiğini söyledi kontrolleri sıklaştırdı mesela. 30 haftalıkken 1950ydi bizim kilomuz bebek yine fazla almamıştı o su fazlalığına ragmen rahatlatmıştı bizi. senin de fazla dikkat etmen gerek 😊