Neslihankrhmt ben ilk bebeğimi 13 haftalıkken düşürdüm. Suni sancı ile. O zaman o kadar korktum ki tekrar hamile kalırsam ne olacak dedim . Genetikten kan sonucumuz da temiz geldi ama yinede içimde bir korku vardı. Ama rabbim her şeyi çok güzel ayarlıyor 2 ay sonra tekrar gebe kaldım ve rabbim içimden o korkuyu aldı yerine sakinlik bıraktı. Bir kere başımıza geldi en kötüsünü yaşadık canım. Bundan sonra elimizden sadece dua ve tevekkül etmek gelir. Korkarak bebeğine zarar verirsin ve çekersin daha da kendine. Akışına bırak her şeyi. Testileri yaparken korkarak gidiyordum gün yüzüne çıkıyordu o korku ama sonrasında sonuçlar temiz çıktıkça daha da ferahladım. Başımıza gelen sadece şanssızlıktı ve diğer sağlıklı hamilelerde bu hastalık oranı neyse bizde de aynısı doktorum söyledi 🌸 şu anda da 25 haftalık olduk çok şükür bir sorun yok 🥰🐣