Nurhayat20 37 haftalık gebeyim iki gündür aşırı baş ayrım var ve artık gözüme vuruyor ağrı kesici parol içsem Bi sakıncası var mı sonuçta masum görünse de ilaç. Artık dayanamıyorum 🥺🥺🥺
Demirssmomm Nurhayat20 benim migrenim var 16dan sonra hekim izin verdi. Ama ihmal etmeyin tansiyonunuzuda kontrol ettirin
Zisanince Nurhayat20 olmaz günde bir kere al ama bende hamileliğimin başlarında ağrım olunca alıyordum
Momandmom Nurhayat20 benimde migrenim var ve ilaç içmeden atlatmaya çalışıyorum çin yağı bana iyi geliyor istersen deneyebilirsin T bölgene ve şakaklarına sürebilirsin.
drytcvkarsln Nurhayat20 bende 36 haftalık oldum kaburga agrım yuzunden gün aşırı ıcıuorum artık doktorum kesinlikle zararsız dedı… parol tamol minoset öneriyorlar zaten
Hemsireeeana Günde üç kere 8er saat aralıklarla alabilirsin maksimum ağrı halinde ama tabi üç kere almazsan daha iyi olur 👌🏼
Eda4119 Nurhayat20 günde 4 kez kullanılabilir demişti doktor ama ben çok hastaydım bi ara iki gün içince sanki hareketleri azaldı gibi oldu bi daha içmedim hiç