Arkadaşlar selam benim bebeğim 8 aylık iştahlı bir bebek yani ne zaman yemek yedirmeye kalksam reddetmez bundan memnunum ben. Haliyle tombul bişey oldu ama etrafımdaki insanlar bu çocuk obez olacak yedirme az yesin falan filan diyor. Üzülüyorum korkuyorum sağlığına bişey olur diyede. Nasıl yedirmeyim çocuğumu açmı kalsın yani 🙄 boyada gidiyor tosbikleşiyorda🥰 büyüdükçe normal kilosuna tutunur değil mi