Hayallerim95 benim şöyle yanımda kimse yok aslında, sezeryan için bir on gün birinin kalması iyi birşey ama olmayınca insan çok zorlanıyor, bu yüzden istiyorum aslında hemen kalkmak için. Annem hasta yürümekte zorlanıyor kayınavalidem de yaşlı baya.. tek kızım, elti görümcelerde çok çocuk sahibi 😔 bunyğzden yalnızım