Kızlar kimi Dr gerekli görüyor kimi görmüyor kendi Dr um gerekli değil dedi.. Ya catim darsa son anda o kadar sancı çektikten sonra sezaryena alınmak zor olmaz mı? Yanı ne yapmalıyım başka bi Dr a yaptırmalı miyim çatı muayenesini? İlk gebelik Bi şey bilmiyorum.. Catim darsa ve çocuk sancı da kanala sıkışıp kalırsa ne olacak o zaman? Yanı kısacası gerekli değil mi bu muayene? Tecrübeli anneler ihtiyacım var akıllarınıza😥