33 haftalık hamileym covit oldugumu öğrendim bugün doktorumla konusttum oksapar iğne verdi kan pıhtılaşmasını önlemek için yazıyor internette 10 gün boyunca bu iğneyi olucakmısm. Kullanan var mı acaba ben ilk defa duyuyorum iğne kullanımını bilgilendirirmisiniz . İğneyi pandemi hastanelerimi yapar kullandıysanız nerede vuruldunuz acaba ??