Busramislina Annelerim merhaba ♥️ Bugün sağlık ocağından hemşire hanım arayıp mutlaka doğumdan hemen sonra bebeği emzirmemi ardından da iki saat arayla mama vermemi söyledi. Aklımda hiiiiiç mama düşüncesi yoktu. Ama bunun sarılığı önleyeceğini söyledi. Mama vermezsem bebek açlık sarılığı olurmuş. Ne yapacağımı bilemedim. İlk gün sütüm gelmezse endişesi de yaşıyorum. Doğumum bu hafta olacak inşallah. Son anda bunu duyunca şaşırdım kaldım. Sizler ne yapacaksınız? Ya da neler yaptınız?
charlottececi Busramislina hipp mama alıp dogum cantama koyacagim ben de ilk gunler desteklemek gerekiyor sarilik olmasin diye :)
Busramzcgl Ablam hemşire, çalıştığı hastanede doktor bir arkadaşı var, o da bana hem emzirme hemde şırınga ile ilk gün mama ver dedi, kim ne derse desin ver sen yoksa bebek sarılık olur dedi bende hiç duymamıştım, arkadaşı kadın doğum doktoru