Se3008 Merhabalar birkac aydir bu sorunla ugrasiyorum dogumdan iki ay sonra oldu kalbim biranda durup gumluyormus gibi kardiyolojiye de gittim sorun yok dedi ama artik psikolojimi alt ust etti ! Varmi boyle olup gecen nasil gecti ?
Zisanince Se3008 bende hamileyim bugün bana da oldu bir kaç defa yaşadım bu olayı sanki kalbim yerinden çıkıcakmış gibi oluyor kalp atışımı bangır bangır duyuyorum ama nedenini anlamadım
MHaticee Se3008 evet bende yaşıyorum hamileyim ne yapacağımı bilmiyorum korkuyorum ara ara oluyor sizde durumlar nedir
Caglasss34 Se3008 bende oluyor doktor doktor gezdim normal diyorlar belli sayıya kadar hamileyim 5 . Ayımda yaşadım tekrar gittik kontrole sorun yok dedi ben yıllardır çekiyorum dönemsel geliyor gidiyor hamile kalmadan önce ufak bir ilaç kullanıyordum sen üzerinde durdukça stresten çoğalır
eliz3 Se3008 beennnnnnnnn kaç senedir cekiyorum gitmediğim doktor kalmadı normal zamanda da oluyor ama hamileyken daha da azıyor 2. Hamileligim sırf bu yüzden çok korkuyorum