kahvesever__ Arkadaşlar ben yurt dışında yaşıyorum markete gittim bügün ve tiramusu pasta aldım hazır pasta içinde alkol varmış içinde bebeğime birşey olurmu çok korkuyorum şuan birşey olur diye alırken bakmadım eşim baktı ama yedikten sonra baktı
Sgnn kahvesever__ 3. Ayı geçtiyseniz doktorlar haftada 1-2 kadeh şaraba izin veriyor. Tatlının içerisine yüksek derece alkol koyamazlar. Ve bir bütün pasta yemediğinize göre çok çok düşük orandadır. Boşuna strese girip bebeği yıpratmayın. Bebek için stres üzüntü az miktardaki alkolden daha zararlı
kahvesever__ Sgnn hayır küçük paketlerde satıyorlarya onun yarısını yedim 3 kaşık anca eder ben şuan 35+6 yım