Dolunaybelinay 18 haftalık hamileyim ilk gebelik. Bugun farkettim göğüs ucum kupkuru olmuş kabuk tutmuş biraz kaldırdım kabuğu simdi yanıyor acıyor. Ne krem kullandınız fayda sı varmı
Sgnn Dolunaybelinay ben 12.haftadan beri karnıma sürdüğüm yağlardan sürdüm. Hem çatlamayı hem kuruyup kabuklaşmayı önledi
DilaraArslan07 Dolunaybelinay doğumdan sonra kullanılacak göğüs ucu kremini erken başlayıp kullanın geçer geçmiş olsun 😊
DilaraArslan07 Dolunaybelinay hem doğumdan sonra göğüs ucu yaraya da iyi geliyor ben aldım bide mustelaninkini aldım benimki de kupkuru tomurcuk tomurcuk oluyor sıkma sakın zararli
Sgnn Dolunaybelinay hindistancevizi yağı,sarı kantaron yağı, avakado yağı hiç birini bulamazsan zeytinyağı. Önemli olan katkısız doğal olması