Kızlar selammm
9 gun sonra sezeryan olcam insallah. İlk doğumum ve sutum hemen gelcek mi gelse yetecek mi emin değilim. Bebeğine HİPP mama kullanan var mi önerir misiniz. En azından ilk zamanlar alayım kullanayım bebek de sarılık olmasın hem.
Cok iyi marka diyorlar gaz falan yapıyor mu. İcerik olarak da iyi mi kullananlar lütfen helpppppp