Merbaba bebeğim 34 haftalık doğdu küvezde. Süt sağıp götürüyorum. Doğumumun 3. günü sütüm az az gelmeye başladı. Ameda elektrikli pompa kullanıyorum ama çok çekmiyo gibi geliyo. 3 saatte bir sağıyorum. Günde toplamda gecede dahil 400 ml süt geliyo. Bu çokmu az bebek doyar mı orada ? Tecrübesizim :( Elimle sıkınca daha çok geliyo gibi süt sanki. Acaba pompa değişikliğimi yapsam? Bu arada yarın 1 hafta olacak doğum yapalı. Sütüm 5 gündür geliyo.