Mrd İyi akşamlar güzel anneler anne adayları ben 33 hafta 6 günlük hamileyim bu gün doktor kontrolüm vardi doktorum bebeğin çok küçük olduğunu söyledi 2100 grm dedi karni gelismemis haftaya tekrar gel dedi bu durumu yaşayan var mı bnm beslenmemle mi alakalı ne yapabilirim? Bu ikinci hamileligim ilk oğlumda hiç böyle bisey yaşamadım ilk oglum 3850 grm doğmuştu
gizzzy35 Mrd aynı haftalarda benimde oldu. Protein ağırlıklı beslenin. Et süt yumurta balık vs. Bende çok işe yaradı
----38--46 Mrd ben kolestaz oldugum için bebegın beslenen emzıgı safra tuzları tıkamaya başladığı için 36+4 ve 2.700 kilodu
2405Sm Mrd canım bende aynı dertteyim bana doktor bir şey demedi biraz minyon olacak dedi sadece boyu kafası falan önde ama karın çevresi geride bi hafta bunu ben kendim ekranda gördüm bi sorun mu var diye kendi kendimi yedim kaç gündür araştırmaktan maf oldum ilk oğlum 4000 kilo üzeri doğmuştu bu böyle olunca kafam karıştı 32+4 2000 kilo dedi
Yeliz6767 Mrd ilk çocuğumda doktor bana da dedi karın çevresi küçük üniversite hastanesine git dedi bende çok üzülmüştüm sorun var diye ama allaha şükür doğduktan sonra hiçbir sıkıntı çıkmadi 2510 gram doğdu 48 cmydi doktorlar biraz abartabiliyor korkmanıza gerek yok 😊
poyrazinannesi1 Ben stresli bir hafta geçirince bebeğim o hafta gelişmemişti sonra yememe daha fazla dikkat ettim normal seviyeye geldi. Pekmez, muz, yumurta, peynir falan bolca tüketin gelişir inşallah.
ipekveatlas bence normal şurdan yola çıkarak söylüyorum bneim beneğim 32 haftalıkken 1950 gramdı 33de 2100 olabilir yani. şimdi 36 haftalığım 3 kiloyu geçmiş bile bu haftalardan sonra hızla kilo almaya başlıcak zaten
Mrd ipekveatlas insallh öyle olur çok sasirdim bu gün öyle söyleyince çok zayıf dogcak dedi korktum neden olduğunu anlmadim
Mrd 2405Sm aynı durumdayım bacak gelişimi de iyimis ama karni neden gelişmiyor anlmadim çok küçük olcak
2405Sm Mrd canım bende anlamadım bu kız bebek ama bilmiyorum bi de 25hafta gittiğimde 2hafta öndeydi ne olduda böyle oldu bilmiyorum bi ara diş enfeksiyonundan çok çektiö hiç uyumadım onla mı Alakası var diyorum benim için küçük olması sıkıntı değil de burda okumuştum gelişim geriliği olması bazen altta yatan bi hastalığa sebep olabiliyormuş
Mavistez Mrd banada 32+5te 2035gram zayıf bebeğin dedi. Ben yumurta yemiyorum sütte içmiyorum ama et çok yiyorum demekki bişey eksik kalıyor ama günde en fazla 5sigara içiyorum doktor bana sigaradan olabilir dedi benim iki çocuğum daha var onlarda 2700-2880 doğmuştu zaten küçük doguyorlar ama doğunca hemen çok kilo aldı ikiside bence kuveze girmesin sağlıklı olsun önemli olan o herkes 3-3.500, kilo doğuracak diye birşey yok
dilaravh Mrd evet benimde 33 haftada 2170 gramdi doktor normal demişti ama, belki karın çevresi ölçümünden dolayı öyle demiştir. Zaten haftası çok küçük değil gelişimi durursa bebeği alırlar en en kötü ihtimalle Allah’ın izniyle de yaşar bebegin, ama inşallah daha çok durur karnında 🙏