Mercimegimm İyi aksamlar kızlar,Bugün doktora gittim 36+1 haftalık hamileyim doktor muane ederken bebegimin böbreklerinin birinde şişme var dedi galiba büyümesi demk istedi.şaşırdim doktora neden olmus olabilir dedim cewap vermedi bir sıkınti olurmu dedim sıkınti olacaginı zannetmiyorum dogumdan önce gecebilir gecmezse dedi dogumdan sonra 1 hafta falan cock doktoru tarafindan takip altina alınır dedi. Internete bakıyorum kafam karıstı.sizinde cevrenizde böyle bir seyle karısılastınız mı ?
Ladess Mercimegimm büyümeden bahsetmiştir diye düşünüyorum 🤔 benim bebeğimde de vardı ,30.haftadan sonra küçüldü problem olmaz dedi dr ,genelde erkek bebeklerde daha fazla görünüyormuş