Hlt-seyma21 Kızlar selam Belimde adet ağrısı gibi ağrı var ve karnım sertleşip bebek toplanıyor. Tam kuyruk sokumunda ağrı. Anlamadım. Kasılma mı bu nedir acaba 36+5 bu arada??
Neva09 Hlt-seyma21 35 teyim bendede aynı şeyler oluyo 2. Hamilelik ilki sezaryendi bu tarz şeyler pek yaşamamıştım.
mesa34 @Hlt-seyma21 35teyim her gece aynılarını yaşayıp doğum mu acaba diyorum bekleyince geçiyor yalancı sancılar çok çoğalıyor eğer geçmezse gerçek doğum sancısı ayırt etmek zor ama sabredebildiğiniz kadar sabredin dayanamadığınız yerde hastaneye gidin derim ben
Hlt-seyma21 mesa34 pazartesi kontrolüm ve çatı muayenem var ona kadar beklesem bari diyorum kendi doktorumu hafta sonu bulamam çünkü yarın da böyle çok bel ağrım olursa bakcam artık