mercimegin_annesiii Haftamdan sonra sabah uyandığımda ellerim parmaklarım şiş oluyor ellerimi kapatırken zorlanıyorum eklemleri ağrıyo sanki böyle başına gelen varmı? 22. Haftadayım bu arada
Tgce09 Benimde 32. Haftadan sonra oldu. Protein kaçağı olabilir bir bakalım demişti doktorum idrar tahlili yaptırdım ama temiz çıktı . Tuzlu yeme bol su iç dedi
mercimegin_annesiii Tgce09 tuza dikkat etmeye çalışıyorum aslında bilemedim hiç tansiyon mu ne erken doğumu tetikler mi aklıma geliyor böyle şeyler
MeyraRana mercimegin_annesiii aynısı bendede varda çok şükür 38.haftama kadar geldim erken demelerine rağmen sıkıntı yaratmadı benim ellerim bi kenara vücudum komple şiş ödem tuzlu yemememe rağmen şişiyor hani gebelikte 25 kilo almışım düşün yani 15 kilosu ödem şiş ağırlığı.
Tgce09 mercimegin_annesiii tansiyonunu düzenli ölçtür . İçin rahat etmeyecekse bir dahiliye doktoruna görün :) Bana da herkes normal şişer dedi yinede gittim sordum😅
Hmzm65 mercimegin_annesiii bende öyleyim canim 33.haftadym 24.haftadan sonra başladı resmen el parmaklarım patlamak üzere doktor bol sıvı aldiyor günde 3.lt şu içiyorum ama yinede ayni çok acıyor
mercimegin_annesiii Hmzm65 ya o zman o haftalarda başlıyo bende erken başladı diye düşünmüştüm çünkü benimde canım çok yanıyo ellerimi kapatırken hele sabah hiç kapatamıyorum
mercimegin_annesiii MeyraRana hadi ya rabbim bi avazda kurtarsın hepimizi genelde oluyor o zman herkeste demekki
MeyraRana mercimegin_annesiii aynen öyle gebelikte hemen hemen herkeste oluyor bazılarında erken çıkıyor bazılarında geç.