2Prensveannesi Selam hanimlar dogum yapali bir ay oldu korsem vardi ama bol geliyor artik sizce yamune mi owl korse mi kullanip tavsiye eden var mi hangisini almaliyim??
Zeynosunannesii 2Prensveannesi bı arkadaşım e bebeğin markası baby jem korsedsn çok memnun kalmış aynı owli gibi dedi ben onu almayı düşünüyorum
muallimehanimmom5 Zeynosunannesii merhabalar baby jem doğum sonrası korseyi kullandınız mı memnun kaldınız mı