ozlem58 🙋🏻♀️🙋🏻♀️ Bende 32+1im☺️ Aynı durumlar bende de var 2 gün önce çok aşırı derecede bel ağrısı çektim biraz şah sürseydi hastaneye gidecektim ama azaldı şükür bu gün de randevum vardı bebeğim aşağı dönmüş sanırım o yüzden çok ağrı çektim nst ye girdin bu gün sancım çıkmadı herşey gayet iyi dedi doktor ama benim bel ağrılarım var bebeğim çok hareketli bu 50 gün nasıl geçecek acaba 😂