Hulyarecep Glsm123 ben 7. Haftadan beri kullanıyorum 32 haftalık olduk hala devam ediyorum günde 1 tane Zaten anında etki gösteriyor şakın iki tane kullanayım deneyin ağır Bi ilaç 😊
Glsm123 Happinessoon ilaç normalde kompterapi alan hastalıkların bulantıları kesmek için onlara veriliyor yanı çok ağır bi ilaç olsa onlara zaten verilmez diye düşünüyorum.
Glsm123 Happinessoon benim doktorum sabah akşam kullanabileceğimi söyledi aşırı bulantım olunca günlük aldığım ilaç 8 mg geçmesin dedi başka doktorlar nasıl tavsiye ediyor merak ettiğim için danışmak istedim.
Bsrbrk 8 haftamdan beri kullaniyorum 22 haftalik olduk banada doktorum sabah aksam alabilirsin dedi ama 1 tane yeterli oluyor
Glsm123 Bsrbrk benimde 23 haftalık oldu bazen günde bir tane almam yetiyor bazen gece aşırı bulantım olunca alıyorum doktorumda arada olur dedi size de öyle demiş doktorunuz iyi bari😊
Aylnn Zoferi bende çok kullandımama doktorumda eczacıda 1taneden fazla içmemem gerektıgıni soyledı zaten okadar etkili bir hap ki günde 5-6kez kusan bulantıdan kafamı yataktan kaldıramayan beni ayaga kaldırıyordu günde 1tane iç canım hapında fazlası hep zarar degilmi zaten.