Şuan 26 haftalık hamileyim. 2 li testimde bisey çıkmadı fakat 3lu tarama testinde down sendromu riski yüksek çıktı dedi doktor 50 ye 1 oranında.amniyosentezi ve koryosentezi kabul etmedim. Allahın izniyle doğuracağim yavrumu . Merak ettim yaşayan varmi bu durumu tecrübe etmiş sonuçları yanlış çıkmış olan ayrıntılı ultrasonumda bisey çıkmadı