Canım bende 28+5 haftalik gebeyim benimde agrım oluyordu ve bebek çok sertleşiyirdu. Bu gün doktora gittim söyledim magnezyum yazdı sertleşme için. Bi dahaki geldiğinde nstye gir dedi ama herşey normal dedi bebek baş aşağı olduğu için yerini yapıyor ağrılar olur dedi😂