zeynepp1
zeynepp1 benim de 34. Hafta 2170 kg. Geçen bir posta daha yazmıştım. Doktorum çok olumlu buldu bu durumu. Umarım böyle gider dedi. Çok kilolu bebek sağlıklı demek değil aksine genelde şeker yüzünden böyle oluyor dedi. Hem kolay doğurursun gibi olumlu şeyler söyledi. Neden sizin doktorunuz böyle dedi anlamadım. Ayrıca gerçekten de en fazla kilo alacağı zaman bu zamanlar. Ben açıkcası başından beri kilo aldırıcı şeyler diye hiç takmıyorum. Meyvemi, kuruyemişimi, yumurtamı, sütümü, yoğurdumu, yiyorum. Yemek de aşırı yemiyorum ben. Çoğu zaman tek çeşit yemek yiyorum akşamları. Tatlı alışkanlığım da yok çok fazla nadirdir. Bence kilo aldırmanız için yazılan çoğu öneri çok zararlı. Özellikle son ayınızda ödem olmamak için dikkat etmek gerekiyor. Bence sakın sürekli tatlı falan yemeyin.