Hala karar veremedim eşim eslina istiyor ben ise ela ya da duru olsun diyorum hala bir türlü anlaşamadık hastane çıkışı yaptricam isim denkarar veremedigimiz için yaptramadim sizce hangisi daha iyi aklıma hiç kız çocuğu ismi gelmiyor oğlumda bu kadar zorlamadim kız çocuğu ismi bulmak ne kadar zormuş ya 🤔