AysenurDogruol Kraa195 ilk doğumum öyle başladı 39+5te kontrolüm vardı gitmeden birlikte oldum ntsde sancı çıktı ertesi gün doğdu doktorum 40 haftalık olunca suni veririm gelmezse sezeryan dediği için en son onu denedim
Ayse254 Kraa195 ben de onu merak ediyorum biz korkudan denemedik son aylar 39 oldum tık yok bende de 😅
Kuzuannesi Kraa195 korunmasız ilişki öneriyorlar hep doğumu başlatması, yolu açmaya gevşetmeye yarıyor. Gebe okulunda da önerdiler. Ayrıca ananas yemek, göğüse e vitaminli yada zeytinyağlı masajlı uyarı da rahmin kasılmasını sağlıyor.
Yigitkeriminannesi Kraa195 hiç sancı vs yokken akşamına ilişki yaşadık ama baya uzun sürdü anında nişan geldi ve 1 saat geçmeden düzenli sancilar başladı ve hastaneye yetiştim doğurdum
Mikmikbuk AysenurDogruol Öncesinde yapıyomuydunuz? Doktor banada önerdi ama başlatırsa yapmayayım.. 37+2 yiz ama daha yaklaşık iki haftaya ihtiyacım var işler güçler 😁
Kraa195 Ayse254 valla yaa nolcak bilmiyorum erken doğmasın derken bu seferde tık yok ne sancınne bişey😬😬
AysenurDogruol Kraa195 zamanı vardır ben şimdi ikinciye hamileyim bu drum da 39 da suni vereyim doğurtayım seni dedi çok konuşmadık ama ben bu sefer bebeğin zamanını beklemek istiyorum doktorlae 40 haftayı bile tam beklemek istemiyor sadece tek tavsiyem nts de düzenli sancı çıkar senn hissetmezsen açılman 2 3 cm falansa eve git yatma boşuna bebekte risk yoksa tabiki
AysenurDogruol Mikmikbuk 39a girdikten sonra 2 kere denedim yanlış hatırlamıyorsam kontrole gitmeden önce denedim oldu ama şöyle söyleyim ntsde düzenli sancım varken yatış teklif etti kabul ettim suni taktılar orda acemilik yaptım 2 3 cm açıklıkla eğer eve gidip hareket etsem daha iyi olacaktı
Eymensmom35 Mikmikbuk ilk gebeliğimde en basından sonuna kadar önerdi doktorum hiç bir Sorun yaşamadım çok şükür normal doğum yaptım 🙏 39 da geldi şuan ikinci gebeliğim yine doktorum öneriyor ve son zaman çok hurma yemiştim merdiven in çık
Asdfghjkll Hiç doktora sormak aklima gelmedi ama 30 haftaliğim ne zamandan sonra iliski dogumu baslatir diye önermiyolar erken doğum riski olsun istemiyorum gerci göbek şistikce iliskide olmuypda merak konusu oldu okuyunca 😅
Bahar1508 Kraa195 39+5 de ilişkiye girdim gece sancım başladı ama ben o hafta hep düzenli ilişkiye girdim
anne_2 38+3üz bizde 2.bebeğim hayırlısıyla doğsun istiyorum bu hafta 2 defa ilişkiye girdik bakalım bekliyoruz 🤲🏼
nuraydin 40+2 olduk hamileliğin başından beri ilişkiye hiç ara vermedik hala gelmeye niyeti yok küçük hanımın ne yapabilirim