Nurcannnnnn E devlette görüyor musunuz hıksa hala 32 hafta analık raporu mu goruyorsunuz (aktarma var ) yazıyor bende 37.haftada aldım 37 dair hıc bır sey yazmıyor
Gamzeyasarr Nurcannnnnn bende 32 de çalışır alıp 33 de çalışamaz aldım şuan 32 de aldığım görünüyor geçen gün muhasebeciye sordum göremiyorum diye ben daha onaylamadım dedi onaylayınca görürsün dedi. Sizin de muhasebeciniz onaylamamış olabilir henüz ☺️
Gulsaharslan Nurcannnnnn merhaba ya aynı problemi bende yaşıyorum şuan nasıl hallettiniz acaba ? 32 de aldığım gözüküyor 34 de aldığım yok
Aysss4 Benım bıldıgım 34. Haftada alıyorsunuz ilk gevelıgım de o zaman almıştım eğer bunu zamanında alamazsanız geriye donuk vermiyorlar ve ücretsiz izin alamıyorsunuz diye bılıyorum personelımız öyle soylemıstı bıldıgım kadarıyla tabi bu
Aysss4 Aldığın tarıh bellidir canım 37 yazmasa bile sıstem hesaplamalarda görünür kac haftalık olduğun
Nurcannnnnn Gamzeyasarr benımde 4 gun oluyor daha onaylamadı galıba ya mail attım gerı donuste yapmadı 🥴
Gulsaharslan Nurcannnnnn doğum yapana kadar muhasebeciniz onaylamadı mı , onaylaması gerekiyormuş sanırım , çok teşekkür bu arada cevabınız için 😀