Serapa 30 haftalığım fakat son 3 gündür ayaklarımda aşırı şişlik var. Oturarak çalışıyorum yürüyüş yapamıyorum ama su içmeyi aksatmıyorum. Ellerimde falanda var ama ayaklarım fena şiş duruyor normal mi? Yoksa doktora gözükmem gerekir mi?
Nskyhn Serapa oturarak çalıştığınız için oluyodur o. Hareket olmayınca ödem toplamış olabilir bence telaslanacak bir şey yok bu haftalardan itibaren maalesef bu tarz şeyler çok oluyor 🤦🏻♀️
Kubrailkan Ben ayaklarımı taniyamiyorum😬 36.haftamdayim 1 1.5 haftadır filan böyle ayakkabı değil çorap bulamıyorum 🙊🙊hareketsizlikten ve yediklerimizden çok etkileniyor maalesef 🥺
seymaseda Bende 31+3’üz geçen hafta başladı şişlik su zaten bol içiyordum tuz’u kestim ve bolca yürüyüş yapıyorum ☺️