Öncelikle herkese merhaba diyeyim😊
Çocukluğumdan beri doktorların dediğine göre rahmim ters (öyle ifade ediyorlar yani), 2 kere de rahim filmi çekilmiştim ve rahmim sola eğik çıktı. İkisi aynı şey mi bilmiyorum internetten düzgün bilgi de bulamadım maalesef.
Şuan 15. Haftamdayim ve ilk gebeligim.
Benim gibi rahmi ters olan anneler bebeğinizin hareketlerini normal zamanlarda mi hissettiniz yoksa daha geç mi oldu? İlk gebeliği olupta 16. 17. Haftada hissedenleri de okudum.
Merak ediyorum bilgisi olan var mı?
Ve gebelik süresince herhangi bi sorun yaşadınız mı?