Aselsevde Bnde poyraz düşünüyor dum ama dünden beri Alperen geliyor aklıma isim konusu gerçekten zor 🤷
MinikkMucizemmm haticerabia45 sanırım benim de eşimin içinde kalacak eğer koymazsak😊 olsun canım üzülme sizinkinin ismi ne?
erdem_agah MinikkMucizemmm egemen. Yiğit ismi baydı artık. Göktuğ da şu sıra cok popüler. Egemen hem hoş hem daha orjinal
MinikkMucizemmm erdem_agah bende onu çok sevdim gerçekten bana da çok hoş geliyo. Eşim de göktuğ istiyo ortak yol bulcaz artık 😊teşekkür ederim canım
miroski_22 MinikkMucizemmm Yiğit 💙 bizim kızımız olacak eğer oglumuz olsaydı yiğit koyacaktık bizde canim😊
MinikkMucizemmm miroski_22 sağlıkla gelsinler inşAllah 🙏🏻 isim kararsızlığı çok zormuş ya 😬 çok teşekkür ederim fikrin için 😊
haticerabia45 miroski_22 ilk oğlumun adı yiğit öyle mi sakin kibar evladım çevremde yiğit olanlar hep öyle 💙
MerveAknc Egemen 🌟 Göktuğ ismi artık herkes koyar oldu. Alptuğ yada Göktürk isimleride çok popüler nacizane fikrim ☺️😍sağlıkla gelsin inşallah 🙏
MinikkMucizemmm MerveAknc çok teşekkür ederim fikrin için 🙏🏻 Amin inşAllah hepimizinki sağlıkla gelsin 🌸🥰