Kızlar yaklaşık 10 gün önce anneme ketemde mamografi çektirdik bugun sonucu almaya gittiğimizde bizim şehir hastanesine yönlendirdi bi kitle görünüyormuş süt bezesi de olabilir dedi kötü bi şeyde olabilir dedi? Mamografi de çıkmaz mı kötü bi şey olsa??