Arkadaşlar 38 haftalık gebeyim daha göğüslerimden hiç süt ya da başka sıvı bişey gelmiyo , çevremdeki bütün arkadaşlarım gebelikte sütlerinin damladığını söylüyorlar acaba benim sütüm az mı olacak , gebeyken sütü gelmeyen doğumdan sonra gelen var mı ?? Gelir demi doğumdan sonra ? Endişelendim biraz 😳