Aslaninannesi01 [silindi] uyumaya çalışın ben zamanın geçmesini istediğim zaman sürekli uyurum inşallah güzel haberler alırsınız
[silindi] Gecikmem yok daha adetime 2 gün var ama 9 tane idrar testi yaptım hepsi pozitif dün kan verdim 0.44 çıktı negatif yarın tekrar baktircam 😔
[silindi] benimmdunyamm canım ama tüm idrar testlerim pozitiff çıkıyor https://resimyukle.io/r/8ZdTsLFyeK
Busra2365 [silindi] Var gibi görünüyor arkadaşın dediği gibi geç döllenmeden kanda çıkmamıştır öyle yaşayan çok kişi var duymuştum inşallah hayırlısı olur istersen 1 gün daha bekle dicem ama sabırsızlıkla yarını beklediğin için pazar gününü beklemen imkansız 😊😊
benimmdunyamm [silindi] geç döllenmedir net çıkıyor yoksa idrarda çıkanın kanda çıkmasi lazım görümcem kan vermişti negatifti 10 gün sonra tekrar verdi pozitif çıktı değeri 1000 falan çıkmıştı seninde öyle olabilir
benimmdunyamm [silindi] benimde mesela adetim 17 gün falan geçtiği halde test yaptım aşırı silikti kan verdim değerim 2000 çıktı doktor beta çok düşük dedi son adete göre meğersem benimde geç döllenmem varmış
Yusufsibel Allah’ın izniyle var gözüküyor 😍 İçinizi ferah tutun Geç döllenme olabilir kanda o yüzden gözükmemiştir.. Şimdiden hayırlı olsun ve güzelce uyuyun İnşallah 💙
[silindi] Busra2365 evet canım bugun zor bekledim valla pazarı edemem , inşallah benimde öyledir canım 🌼