Havva20 Kızlar bana da yardımcı olur musunuz. Bugün doktora gittim 22 mm büyüklüğünde yumurta varmış bunu çatlatalım dedi 3 de vuruldum 36 saat sonra birliktelik olcak dedi 3 yıllık evliyim. Deniyoruz olmuyor Ben bu süreçte ne yapmam lazım
Zeyneponel Havva20 bu süreçte kesinlikle çatlatma iğnesiymiş şuymuş buymuş uğraşma canım asla ben neler yaptım kaç kere çatlatma iğnesi rahim filmi aşılama gonalf bir sürü iğne kullandım olmadı bebeğim. Ama en son ben çok eskiden kalma bi kadının yanına gittim üzerine bebeğim oldu.
Dln0692 Havva20 ben yıllar önce vuruldum ama aşiılama yapıldı normal yolla olmadı bence bir kaç kez daha deneyin 🥰🥰
buket-12 Havva20 canım ben tüp bebek yaptırdım. O zaman çatlatma iğnesi vurdum. Yap tabiki iğneyi . İğneyi yaptıktan sonraki üç gün boyunca ilişkiye girmen gerek
Havva20 Ben hemen hamile kalınacak sandım bian biraz araştırınca Hüzünlendim kızlar rabbim hayırlısını. Nasip etsin inş