Selam anneler ben 26+4 ikizlere hamileyim ve bugün 3cm acilmam oldugunu ögrendim acilen hastaneye yatis yaptilar .. ciger gelistirici igne vurdular ve kasilma olmasinsa devam acilma olmasin diye bi serum takdilar .. benim sorum böyle durum yasayipda devam acilma olmayan varmi ? Bebeklerim daha cok kücük😔 benle ayni durumu yasayipda iyi olan varmi acaba ?