mammaaa33 serum verdilermi canım ? 2-3 hafta önce yattım sancıdan serum taktılar çok ağır resmen beynim döndü uyuşturdu beni durdurdular ama 2 haftadır ne bel ağrım bitti ne adet sancım +2 cm açıklığım var ve bebek kanalda kafasını çatıda hissediyorlar nekadar çok takarsan kafaya okadar çok kasılıyor bebek sancın geliyor o yüzden sana tavsiyem zamanı gelince doğacak diye düşünüp hep kendini rahatlatman düşünmemen sancı anındada yalancı sancı geçecek diye kendini telkin edip bebeğini severek sancıyı durdurmaya çalış böyle böyle 37 ye giriyorum şükür ama ne bel ağrım bitti nede adet sancım ne kaşıntım hep bi sorunum var kendimi telkin ederek yeniyorum sanki hepsini