Sütten kopma, emzikten düşme dedikleri şey anlamsız hurafe bilgiler. Öyle bir yere uzanmayla, iş yapmakla falan sağlıklı bir gebelikte bebeğe bir şey olmaz. Siz bunları diyenleri ciddiye almayın derim. Tabi eskilere bu durumu anlatsanızda anlamazlar. Kalplerini kırmadan peki deyip geçin. Bu tarz konularda kağan kocatepe nin videolarını izlemenizi öneririm.