gyalinn Merhabalar, Hamilelik takibimi Tuzla Gisbirde Tufan Beye yaptırıyorum. İyi bir doktor şimdilik gayet memnunum ama bu hastanede doğuö yapan var mı acaba? Memnun kaldınız mı?
babyrain00 gyalinn Merhaba bende oraya gitmeyi düşünüyorum , hastane fiyatları fln nedir acaba , tufan beyi öneriyorlar bende ona gitmeyi dşünüyorum
Hayrus O hastaneye çok yakın oturuyorum başka bölümler için gitmiştim ama pek memnun kalmadım önemli olan doktor tabi
gyalinn babyrain00 Tufan beye son 3 kontroldür falan gidiyorum memnunum şu an için bir sıkıntı yok da doğum yapanların görüşlerini de merak ettim. Muayene ücreti 215 tl olmuştu sanırım. Doğum için de normal 3buçuk sezeryan 4buçuk olarak verdiler fiyat.
babyrain00 gyalinn Tek kadın dogum doktoru tufan bey varmış galiba , gece oldu diyelim geliyor mu acaba doguma 🙏🏻
babyrain00 gyalinn Birde odaları gezdimiz mi acaba 🙏🏻 Çok sordum hakkınızı helal edin , çok arada kaldım 😔