Bende varım kendini kesinlikle üzmemeni tavsiye ederim çünkü ben çok üzülmüştüm 20.haftada bağırsak parlaklığı görüldü ve tek başına anlam ifade etmiyormuş aslında. ben bunu bilmiyordum o dönem bebeğimi ve kendimi çok üzdüm. Su an 32 haftayı bitirdik parlaklık kayboldu çok şükür 😇🤰🍀