Gamze_akgunn Kızlar 32 haftalık oldum ayna koyup temızlenmeye çalıştım ama olmuyor zaten sol bacagımda agrı var siz nasıl yapıyorsunuz veya doğumdan ne zmn önce kuaföre gitmeliyim ağdanın sakıncası olurmu doğum öncesi
Nu_r Gamze_akgunn sakıncası olmaz canım gidebilirsin suan ramazan cogu kuafer yapmiyo ama yinede sen bilirsin
Biroglanannesiii Gamze_akgunn Normalde her seferinde ağda yapan insandım canım iki seferdir jilet kullanmak zorunda kalıyorum rahatsız edene kadar böyle devam Kuaförlerde yapar yani bilmiyorum Ramazan’dan yapar mı yapmaz mı ama yapadabilir
Sbm050421 Gamze_akgunn en güzeli ağda canım hem tertemiz hemde kendin uğraşmıyorsun , ben 18 haftalık hamileyim başından beri gidiyorum , gitmeye de devam edicem doğuma az kala yine ağdaya giderim diye düşünüyorum başka türlüsü mümkün değil çünkü
Hlt-seyma21 Gamze_akgunn ben hep gidiyorum hatta bugün gittim hiç bir sakıncası yok, hamilelik dolayısıyla hassasiyette yaşamadım. Başka türlü çok güç. Bence gidin ben 37 haftadayım su an gidiyorum.
Klcaysgl Gamze_akgunn bnde 32 haftaliğim ve kendim yapamadim görünmüyo aynaylada olcak gibi değil kuaför en güzeli ve bi sıkıntisini yaşamadim şükür
ummuhan5506 Gamze_akgunn ağda da bi sıktını yok diye biliyorum jilette hemen çıkartıyor, sakıncalı olanı tüy dökücüymüş