Ayyliinn5858 yani mesela bnm ilk bebeğm kışın doğmuştu çok hediye gelmişti ve hevesle çok almıştk herşeyi kısa süre giydi ama bence iyiydi çünkü bebekle yıka kurut ütüle çok zor oluyo ne kadar yedek o kadar iyi oluyo ama yanınızda yardımcı olcak biri varsa ilk 40 hün için 2 hastane çıkışı rahat yeter sonrası için 0-3 aylık 5li takımlar oluyo ya onlardan 4-5 tane bikaç tane de tulum olsa yeter, ama ilk zamanlar çok üst değişiyo çişten kusmuktan sebep durum müsaitse yedekli alınmalı