Benim sürekli kanamalarım oldu ilk haftalarda hala da risk devam ediyor. Kanamanın hiçbir haline ii bakmıyor doktorlar riskli görüyorlar. Yatıp dinlenmek lazım bebeğin varmış ama boş zamanlarda yat sirekli eşinden destek al sonra. Senin dinlenmen lazım, ilaç vermedi mi doktor bana hemen ilk kanama da vermişti