aysegulpkr Ankara A Life hastanesinde muayene olan , doğum yapan yada doğum yapacak olan var mı aranızda . Doktorlar ve hastane hakkında biraz bilgi almak istiyorum.
Ereeen aysegulpkr ben doğum paketi satın aldım oskar öğüten doktorum. Çok memnunum hastaneden de doktorumdan da. Etimesgut şubesine gidiyorum ben
Merve0606 aysegulpkr Hastane ve ilgilenmelerinden çok memnun kaldım.Ben Berna Seyhan hocaya muayene oldum ve çok memnun kaldım çok cana yakın ve güleryüzlü yani ben Berna hocayı tavsiye ederim😊🤭😘
aysegulpkr Ereeen bende Etimesgut a gitmeyi düşünüyorum sadece doğum için anlaşma yapicam . Ama bir yorum okudum o kafamı karıştırdı. Orada doğum yapmış ve hastane çok berbattı yeni doğan odası çok pisti koltuklar lekeli sıvı sabun peçete yok tuvaletler pis hemşireler falan ilgilenmedi diye baya baya yazmış kadın . O yüzden doktordan çok hastane hakkında bilgi almak istiyorum açıkçası
aysegulpkr Ereeen birde ne kadara doğum paketi aldınız bana söyledikleri ile aynı fiyat mi merak ettim 🤭
Ereeen aysegulpkr bütün testler taramalar içinde 7000 tlye aldım mart ayında ama kampanya vardı 8500den düşmüştü. Valla benim orda biyolog olan arkadaşım doğum yaptı hemde 2 kere çok memnundu ben o yüzden o hastaneyi tercih ettim. Doktorun asistanların hasta kabuldeki kan almadaki hemşirelerin ilgilerini çok beğeniyorum sorun olduğunda hemen çözülüyor. Odasını hrnüz görmedim ama arkadaşım baya memnun tekrar doğursam yine oraya giderim diyor
aysegulpkr Ereeen ya bende inanmak istemedim çünkü çok güzel yorumlar var bir tek o öyle yorum yapmış sanki karalamak ister gibi . Evet tabiki fiyat farkı var . Da paket mi yaptırsam sadece doğum anlaşması mı yapsam karar veremedim o yüzden paketin fiyatını da öğrenmek istedim 😂
Ereeen Üaysegulpkr şuan doktora göre değişiyomuş fiyat geçen bi arkadaş öyle yazmıştı ama güncel fiyatlardan haberim yok
Ereeen aysegulpkr paket daha mantıklı o zaman. Oskar hocanın şuan ne kadar acaba ben çok memnunum hocadan
Ascianne Bende Berna hocaya gidiyorum Etimesgut şubesine ilk doğumum onunla olmuştu yine onunla ilerliyorum ve çok çok memnunum 😍
aysegulpkr Ascianne bende Berna hocaya gidicem nasip olursa gidenler çok memnun kalmış . Doktorları hep tavsiye ediyorlar sadece hijyen konusu kafamı karıştırdı ama yorumlarınız sayesinde rahatladım ☺️🙏
aysegulpkr Ereeen A life dalı bütün doktorlar tavsiye ediliyor zaten hepsi çok iyiymiş Berna hocayı düşünüyorum o olmazsa sizin doktora giderim nasip. Paket için de çok geç diye düşünüyorum ya bütün her şeyim tamam sadece şeker yükleme testi kaldı bir tek onun için de paket biraz saçma geldi . Devlette takipteyim Kızılcahamam da doktorumdan çok memnunum ama o doğum için Ankara’yı önerdi hastane koşullarından dolayı doğuma kadar orda takipte kalayım diyorum
Mylife06 Huseyin pehlivana gidiyorum özel muayenesi var. Sincan koru anlasmali. Kızımda da kendisini tercih etmistim. Memnunum. Hersey dahil 6500tl ödedim. Yilbasindan sonra 8500 tl olmuş.
aysegulpkr Mylife06 Teşekkür ederim ilk seçeneğim şuan A life ama oraya da gider öğrenirim değerlendirme yaparım ☺️
aysegulpkr Merve0606 evet Instagram hesabına falan baktım çok tatlı ve gayet güler yüzlü geldi o yüzden onu düşünüyorum şuan nasip olursa inşallah. Teşekkür ederim ☺️🙏
Ereeen aysegulpkr anladım sizin paket almanıza pek gerek yokmış o zaman ben daha 9ncu haftaöda başladım o hastaneye şuan 13deyim o yüzden paket satın almıştım. Rabbim sağlıkla kıcağımıza almayı nasip etsin 😍