Mavisinannesi2 Vajinada veya kasıkta falan sancı ağrı hissetmiyorum ama karnımın üstünde ve karnımda ağrı sancı hissediyorum neden olur yaşayan var mı
SimgeTuna Mavisinannesi2 kabızlık var mı ya da gaz sıkışması da olabilir karnın üst tarafına çok vurur
Meri3220 Mavisinannesi2 benimde 2 3 gündür sanki hafif adet sancısı gibi hissettim yattığımda bikaç kez kontrol ayın 15inde o zaman sorucam ama normaldir herhalde artı doğumlara ne kaldı artık🤗
Kya11 Benimde 34 hafta bende de yatınca oluyor benim kasıklarım da ağrıyor ama neden olduğunu bende bilmiyorum doktora da 14 gideceğim ama sanırm normalms doğum yaklaştığı içn
Mavisinannesi2 Kya11 benimde kontrolüm haftaya bende yattığımda daha çok oluyor ama sadece bebek aşağı vuruyordu şimdi karnımda adet sancısı gibi ağrı var çözemedim
Mavisinannesi2 SimgeTuna kabızlık yok gaz sıkışmasıda olacağını sanmıyorum ama o nedenlerden mi olur genelde
SimgeTuna Mavisinannesi2 eğer sertleşme kasılma gibi değilse gaz sancısı olması çok muhtemel bağırsaklara da baskı artıyor ya sık sık ben de yaşıyorum
1minik_ Artik bu haftalarda yalancı sancilar olurmuş benim doktorum oyle demisti benimde vardı ağrılarım
Mavisinannesi2 1minik_ karnımın altında hiçbirşey yok üstünde sancı çoğalıyor saniyelik ama dk sürmüyor geçiyor sizinde mi öyle
1minik_ Mavisinannesi2 evet iste o kısa süreli sancilar yalancı sancilarmis benim daha çok alt tarafta
Kya11 Hepimiz Aynı durumu yaşıyoruz o zaman yalancı sancı bende önümüzdeki hafta gideceğim 34+4 suan bizim