Kızlar güzel hamişler ben 36+4 haftalık hamileyim 🥰 bana dediler ki 1 hafta gelişim geriliği var normalde 37+4 haftalık olması lazım benim gibi öyle olan var mı doktor bir sorun yok dedi 1 hafta önde veya geride olması ö. Değil dedi ama içimde kaldı. Bebeğim 49 cm 3000 gr 🥰 benim gibi olan var mı aceba