balbebekannesi0 Bebeğime Miran Ege isminin koymaya karar verdik arkadaşlar. Sizce nasıl ? Miran ismi sanki demode gibi yani pek havalı değil gibi ama bilmiyorum. 🤨
hukukcuanne_06 balbebekannesi0 kro değil de ağır biraz :) bi de çocuk ağzından miyanege falan şeklinde canlandı gözümde😂 kolay bi isim olmayabilir 🤭
Sevval1 Seneler geçtikçe eskiye dönüş oluyor her anlamda isim olarakta öyle olacak bence Miran çok güzel ve ağırbaşlı bir isim bence