Kayseri kızılay hastanesinde doktor şerif ısına yaptırdım. Şubat ayında 350 tl vermiştik, yarım saat kadar sürüyor hafif esprili birisi
Bebeğin organlarını vs. herşeyini söylüyor. İlgili birisiydi öncesinde gidip görüşüp randevu almanız gerekiyor
İnstagram adresi de var şerif ışın yazınca çıkacaktır