36 haftalık olduk esmle birlikte oglumuzun ismine karar vermiştik Akif olsun demiştik dün akşam ansızın yatarken ben emin degilim pek içime sinmiyor demeye başladı 🙄🙄Harun koysak nasıl olur dedi harun mevzuusu da şöyle annesi ortada biz isim konusunu konuşmadan harun harun diye dolanıp durdu çok sinir oluyorum bişey de diyemedim küçücük torunlarına da öğretmiş çocuklar geliyor kuzenimin adı Harun olucak dmi yenge diyolar bende daha karar vermedk diyorum bişey geçiyor şunu da haruna verirler şöyle yaparlar diyor o yüzden harun isminden çok gıcık kaptım aslında hoş isim ama sırf onun yzuundrn koymayacsgmmm ama bana nolursunuz isim önerin kafayı yiyceeeemmm😭😭😭