miraninannesii Kızlar 21 haftalık gebeyim bugün namaz kılarken yürürken kasık ağrım oluyor benim gibi olan varmı aranızda acaba idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon yok
Asima miraninannesii benimde bugün vardı hâlâ da var enfeksiyon daha önce geçirdiğim için onun ağrısı gibi bıçak saplanıyor sanki dün doktordaydm tahlillerde enfeksiyon yoktu neden öyle oluyor bende merak ettim şimdi
miraninannesii Asima benimde öyle canım enfeksiyon vardı önceden testte çıkmadı ama kasık ağrım oluyor 😏
Asima miraninannesii benim lökosit 91 di 2 olması gerekirken ilaç kullandım dün 2 ye inmişti ama hâlâ ağrım var
dilan_uzdu 17.haftalığım bende de oluyor sırt üstü yatınca yatışıyor, zorlanınca bir iş vs yapınca cinsel ilişki sonrası daha şiddetli oluyor.