Sedaaa95 Hamilelikte günde kaç kahve içiyorsunuz kızlar ben bazen 1 türk kahvesi bir latte içiyorum bazen bir Türk kahvesi sadece daha fazlasını içemeyen çalışıyorum. Sizler kaç tane içiyorsunuz
Srdm Sedaaa95 hamile kalmadan önce günde 2-3 içerdim türk kahvesi sonra 1e e düşürdüm ama şimdi içmesem de olur canım istemiyor 😀
Ay0694 Sedaaa95 günde bir tane Türk kahvesi veya filtre kahve içiyorum,ama açık çay çok içiyorum valla
T1996 Sedaaa95 canım benim 2 fincana kadar serbest kahve, filtre olsun türk olsun farketmez ben bazen üç bile içiyorum sert yapmadıysam kafein dozunu aşmadıysan hiç sıkıntı olmaz 🌸🌸
Melake Benimde aynı hamilelikten önce gün içinde nescafe fincanıyla 2 tane Türk kahvesi fincanıyla 1 tane içerdim öyle çok severdim hala seviyorum ama şuan Türk kahvesi fincanıyla 1 tane içiyorum neskafe içtiğimde oluyor ama kahvesini daha az koyuyorum ☺️
Sedaaa95 Melake bende öyleyim türk kahvesi her gün değil tabi ama içtiğimde de günde bir latteyi de o kadar sütlü içiyorum ki kahve tadı gelmiyor resmen😁
Ebruliiiiiii Hamilelikten önce 2 fincan Türk kahvesi 3 4 fincan filtre kahve içen ben hamilelikten sonra tiksindiğim için kokusuna bile tahammül edemiyorum
Sokraveannesi Önceden günde bir fincan türk kahvesi sayısız Nescafe içerdim. Hafta bir belki çok istersem iciyorum 🥴
Sedaaa95 Srdm benim canım çok istiyor ya ben sütle yer değiştirdim su ya da süt içiyorum canım istedikçe😁
Sedaaa95 Ay0694 ben çay her akşam içerdim 4 5 bardak şimdi 10 günde bir belki o da açık bir tane oluyor. Ama doğumdan sonra baya baya içeceğim belli😁😁
Srdm Sedaaa95 ben biraz tiksindim galiba içsem de biraz zordan içiyorum kokusu da eskisi gibi gelmiyoe keyif alamıyorum malesef 😃
Sedaaa95 Mysaa beni kesmiyor ama kendimi tutuyorum hele misafir gelince 😁 doğumdan sonra içerim rahat rahat diye hayal kuruyorum 😁😁
Sedaaa95 T1996 öyle mi ben zaten sert içemem filtre kahveyi falan süte boğarım süt tadı gelir direk türk kahvesini de normal içerim ama işte yinede günde 1 tane içmeye çalışıyorum anneme kalsa haftada bir iç diyor bana 😁😁
T1996 Sedaaa95 bana kaynanam tadın bile bakma diyor ama ben hemşireyim pek çok doktora da fikrini sordum hepsi sınırı 2 fincan ortalama dedi o yüzden rahat rahat içiyorum amaan kaynanama kalsa acı biber turşusu yersem bebeğin ağzı yanarmış zaten öyle diyor 🤣🤣🤣🤣🤣